- OZNAM COVID-19
- Verejný ochranca práv
- V čom Vám môže pomôcť?
- PODAŤ PODNET
- Výročné správy o činnosti
- Správy z prieskumov a priority za rok 2020
- Polčas funkčného obdobia - rok 2019
- Správy z prieskumov a priority za rok 2019
- Správy z prieskumov a priority za rok 2018
- Správy z prieskumov a priority za rok 2012
- Správy z prieskumov a priority za rok 2013
- Správy z prieskumov a priority za rok 2014
- Správy z prieskumov a priority za rok 2015
- Správy z prieskumov a priority za rok 2016
- Správy z prieskumov a priority za rok 2017
- Stanovisko k nezákonným sterilizáciám na Slovensku
- Stanovisko k problematike práva párov rovnakého pohlavia na uznanie ich vzťahu v právnom poriadku SR
- Mimoriadne správy
- Kancelária
- Slobodný prístup k informáciám
- Adresár liniek
- Dokumenty
- Profil verejného obstarávateľa
- Kontakt a servis pre médiá
- Kontakt
Podania proti postupu poskytovateľov finančných služieb
11.06.2013Ste nespokojní s postupom niektorej z finančných inštitúcií a neviete, na koho sa máte obrátiť?
Národná banka Slovenska je od 10. júna 2013 jednotným kontaktným miestom a prijíma všetky podania finančných spotrebiteľov proti postupu poskytovateľov finančných služieb.
Finanční spotrebitelia môžu svoju nespokojnosť s postupom poskytovateľov finančných služieb vyjadriť zaslaním podania Národnej banke Slovenska, ktorá na zjednodušenie zasielania týchto podaní pripravila elektronický formulár. Finanční spotrebitelia však môžu aj naďalej zasielať svoje podania v listinnej podobe. V prípade záujmu si viac informácií môžete prečítať TU.
Zobraziť všetky